woensdag 18 juni 2014

Scheiden op tv

Gisteren las ik een artikel in de krant. het ging over een nieuw tv programma: in twee dagen scheiden op tv. De mensen die scheiden krijgen alles dat ze nodig hebben om te scheiden bv advocaten, mensen die hun bij staan om te scheiden. Toen de journalisten aan de vrouw vroegen hoe ze op zo 'n raar idee kwam, zei ze dat mensen huwelijksaanzoeken doen op tv en trouwen, dus waarom zou het dan raar zijn dat ze scheiden op tv. Ik vind het verkeerd dat ze dat gaan uitzenden. Scheiden is privé, daar kan je toch niet zo maar naar kijken. Naar al de problemen dat die mensen hebben. Moest dat nu een serie zijn, waar ze gewoon na doen of ze scheiden of zo dat zou het heel anders zijn maar wat ze nu op tv brengen is echt en dan nog in twee dagen dat vind ik absurd. Ik snap niet dat er koppels die willen scheiden naar die mensen komen en dan zeggen dat ze proberen scheiden maar het niet lukt. En dan zitten waarschijnlijk de helft van de mensen die naar dat programma kijken die mensen uit te lachen. Dat kan je toch gewoon niet op tv brengen. Ik ben er tegen en ik hoop dat er binnen kort geen mensen meer naar dat programma stappen om mee te doen dan gaat de serie van zelf failliet.

Wiebe
klas 6