donderdag 19 juni 2014

Em, effectieve micro-organismen

Mijn papa werkt in de tuin, hij doet onderhoud en snoeiwerken. In juni is het tijd om de hagen te scheren. Hij heeft drie snoeischaren, één voor de buxus die heel fijn snijdt, de andere is om gewone hagen te scheren. De allereerste die papa heeft gekocht, gebruikt hij om bamboe weg te doen. Mijn mama gaat poetsen bij mensen die veel voordrachten doen. Mijn mama is mee geweest naar een voordrachten, het ging over Em. Dat zijn goeie organismen die vechten tegen de slechte organismen. Je hebt er een paar producten voor. Je kan het voor alles gebruiken. Zoals mijn hond die heeft een wond van aan prikkeldraad aan zee, dat verzorgen we met Em. Dat ontsmet. Na 5 dagen is er een korstje op gekomen. Het is niet alleen voor thuis. Mijn papa gebruikt het ook voor in de tuinen. De boeren gebruiken het ook al voor hun land. Hij koopt dat in grote pakken aan de fabriek. Mijn mama verkoopt dat aan mensen, ook waar ze werkt om te poetsen.

Maxim
klas 5