maandag 16 juni 2014

Toetsen

Volgende week zijn het toetsen, drie dagen toetsen. Ik ben echt nieuwsgierig hoe moeilijk het gaat zijn en of ik het ga kunnen en ik ben ook een beetje gestrest. Ik ben nu al veel aan het oefenen vooral Frans en Nederlands, de rest moet ik minder oefenen omdat ik dat beter kan. Ik ben ook veel blogs aan het schrijven.
Vanaf maandag beginnen de toetsen. Maandag hebben we: Nederlands lezen, wereldoriëntatie-tijd dan in de namiddag hebben we Nederlands schrijven, wiskunde-meten en ook nog wereldoriëntatie-maatschappij. Dinsdag hebben we Frans -luisteren, wiskunde-cijferen,wiskunde-getallenkennis dan in de namiddag hebben we wereldoriëtatie -ruimte, Frans-lezen en ook nog Frans-schrijven. Dan hebben we alleen nog de woensdag, de woensdag hebben we Nederlands- taalbeschouwing , wereldoriëntatie -techniek en nog Nederlands- luisteren dan hebben we pauze na de pauze is het nog Wereldoriëtatie-natuur, wiskunde-meetkunde en de allerlaatste is wiskunde-hoofdrekenen. Het zijn drie dagen toetsen, ik vind het wel leuk dat het maar drie dagen want dan is het rap voorbij.

Lars
klas 6