donderdag 5 juni 2014

Ongeval

Mijn papa heeft een ongeval gehad. We kwamen van 't Zand en er reed een Smart tegen ons. Hij reed over een doorlopende witte lijn. Hij zei tegen ons als je tegen mijn auto zit, ga je beste dag niet hebben. Dan heeft mijn papa de politie gebeld. En die zeiden dat ze ons zien staan hebben. Dan moesten we even wachten daar op de plaats waar het ongeval gebeurd was. En dan heeft mijn papa een paar foto’s getrokken. Dan zijn we naar het politiekantoor gegaan in Brugge. Papa heeft een paar vragen moeten stellen in een klein kantoortje. Mijn papa had de nummerplaat ook opgeschreven dan kunnen ze hem gemakkelijker vinden. Hij heeft ook vluchtmisdrijf gepleegd. Er zitten ook veel schreven in onze auto. De politie gaat op de Smart direct de schreven zien van het ongeval want hij had een zwarte auto. Er was ook veel file want niemand kon door. Er stond een mevrouw achter ons en die heeft het ongeval ook gezien.

Giovanni
klas 6