donderdag 19 juni 2014

Lengteverschil

Ik ben de kleinste van de klas. Al de rest is een half hoofd groter dan mij in klas. Wiese is de grootste van de klas, ze is dertien. Ik ben 1 meter 31 centimeter. Ik vind het niet zo erg dat ik de kleinste ben van de klas. Wiese is 1 meter 66 centimeter, er zit 35 centimeter verschil tussen ons. Ik zei eens tegen een vriendin, zij is groter terwijl zij in het 2de zit en ik in het 5de. Ze zei van dat betekent niet dat ze leuker zijn dan mij. Volgend jaar zit het vierde bij ons en al die kinderen van het 4de zijn groter dan mij. Behalve Jonas is kleiner dan mij. Jonas is 1 meter en 30 centimeter. Dat is 1 centimeter verschil. Dan ben ik niet meer de kleinste maar wel nog de jongste. Ik ben niet enkel de kleinste maar ook de jongste van de klas.

Jitske
klas 5