woensdag 18 juni 2014

Mijn verloren kat

Mijn kat is verloren toen ik negen jaar was. Toen lag hij net in het dierenziekenhuis. Hij werd daar geopereerd en toen om ongeveer acht uur kreeg mijn mama een berichtje dat mij kat dood was. Toen belde mijn mama naar mijn papa en mijn papa zei me dat mijn kat was doodgegaan en toen zat ik heel veel te huilen en kon ik niet slapen. Als ik daar aan dacht kon ik het niet op houden met huilen. En toe zeiden mijn mama en papa dat ze ongeveer dezelfde kat gingen zoeken en toen zochten vonden ze er geen in de dierenwinkels. Ze waren op het internet aan het zoeken maar eerst vonden ze geen maar naar een paar dagen hadden ze dicht in de buurt een mevrouw gevonden. Mijn zus en ik kregen alle twee een katje. Ze waren stout en toen moesten ze buiten worden gezet en toen was mijn zusjes kat weggelopen en kwam niet meer terug. De mijne kwam na twee dagen terug en mijn zus' kat was bij iemand anders in huis.

Bryan
klas 5