zondag 1 juni 2014

Mijn buurvrouw

Mijn buurvrouw heeft zelfmoord gepleegd. Mijn buurman kwam thuis hij riep zijn vrouw maar ze kwam niet. Mijn buurman zat uren te zoeken maar hij vond haar niet. Dus kwam mijn buurman naar ons huis hij vroeg of hij wist waar de buurvrouw was mijn papa wist het niet. Ze gingen allebei naar zijn huis ze gingen allebei zoeken na uren vonden ze niks. Mijn papa ging naar buiten naar het tuinhuis, hij deed de deur open en daar lag ze met een touw rond haar nek. Hij liep vlug naar buiten hij riep mijn buurman mijn papa zei dat hij naar buiten moest komen naar het tuinhuis. Wenend kwam hij uit het tuinhuis. Ik was naar het voetbal, mijn mama kwam mij ophalen. Ze zei tegen mij dat papa gebeld had dat er iets erg gebeurd is. We waren thuis aan tafel en toen vertelde mijn papa vertelde het verhaal. Ik kreeg tranen over mijn wangen. Ik kon het niet geloven, nog altijd niet. Ik had het echt niet verwacht, zeker niet van haar. Ze was altijd gelukkig en nu dit.

Robbe
klas 5