donderdag 5 juni 2014

Lopen

Elke zondag ga ik gaan lopen. Er gaan ook twee vrienden mee en me papa. We kunnen uit twee dingen kiezen. We doen het meest conditie dan gaan we naar het platteland 4.5 kilometer lopen. Het tweede wat we doen is sprinten, dan doen we zes keer honderd meter sprinten, dan doen we onze knieën tegen de handen. En dan natuurlijke stretchen we. We leren aan onze techniek en betere techniek dan gewoon. In het begin ging ik niet zo snel maar nu kan ik dat heel lang uithouden en op een goed tempo. Het begon allemaal bij het voetbal om sneller te worden. Want ik sta verdediger en nu kan ik bijna alle aanvallers bijhouden. In de vakantie gaan we meer lopen om mijn vorm de blijven houden zodat ik fit blijf. En zo doe ik nog sport in de vakantie en soms ook kampen.

Robbe
klas 5