woensdag 11 juni 2014

Vaderdag

Dit weekend was het Vaderdag. Het was de bedoeling dat we iets zouden doen met papa. Maar papa zat op zijn werk, dat vond ik wel heel jammer. 's Ochtends konden mijn zus en ik nog rap ons vaderdagcadeautje geven want om tien uur moest hij beginnen met werken. Papa was heel blij met zijn vaderdagcadeau. Toen we terug kwamen van de winkel zijn we in het politiebureau een taartje gaan brengen naar papa en zijn twee collega's die ook moesten werken met Vaderdag. We hebben opa, maraine en mijn tante uitgenodigd om taart te komen eten. Mama en mijn tante hebben samen een GPS gekocht en voor parain heeft papa en bon gekocht die hij kan gebruiken om op reis te gaan. We hebben met Pinkstermaandag gebarbecued om toch Vaderdag te vieren met onze papa. Ik vond het niet alleen jammer dat hij moest werken met Vaderdag maar ook om dat het zo mooi weer was dus kon hij niet buiten zitten bij ons. Mijn zus vond het zo jammer dat ze een mail heeft gestuurd naar de politie. Mijn zus heeft jammer genoeg geen antwoord gekregen van de politie.

Justine
klas 5