woensdag 11 juni 2014

Thuis heb ik 4 konijnen. Mijn konijn noemt Swiffer. Ze lijkt een beetje op een stoffen bol. Het is een speelvogel. Ze speelt met een bal uit het ballenbad. Stampertje is wit, ze is een knuffelkonijn. Frulle is een tv-konijn. Als ze binnen zit en de tv staat aan dan zit ze daar naar toe te kijken en als het een actiefilm is dan staan haar oren recht op. Prulle is de kleinste konijn dat ik thuis heb. Ze heeft net een bril aan maar het is niet zo. Het lijkt zp omdat ze rond haar ogen cirkels heeft, daarom lijkt ze een deugniet. De konijnen zitten dikwijls op de trampoline bij mij en als ik een beetje spring dan koerst mijn konijn in de trampoline. Dat is grappig om te zien. Als ik met stampertje in de trampoline zit en ik zit dan kom ze op mijn schoot zitten. Ze is een echte knuffelkonijn. Als ik met Prulle, het kleinste konijn op de trampoline zit, dan kijk ze overal rond. We laten soms het konijnen in de tuin lopen in het gras. Maar we moeten er wel bij blijven anders kunnen ze weglopen zonder dat je het weet. Een konijn is een heel tof dier.

Jitske
klas 5