donderdag 5 juni 2014

Communiecadeau

Mijn communiecadeau is een nieuwe kamer en een nieuw bed. Mijn kamer is nu geschilderd, vroeger was het behangselpapier. De kleuren van kamer zijn donkere kleuren. Er zijn twee verschillende kleuren, donkerrood en grijs. De kleuren passen echt goed bij elkaar. Ik dacht eerst dat niet bij elkaar gingen passen. Er zijn twee muren in het grijs en twee muren in donkerrood. Ik heb ook een nieuw bed gekregen, een tweepersoonsbed van 140 cm op 200 cm. Dat is niet de kleinste maar ook niet de grootste. Heel mijn kamer is veranderd. Alles is bijna verplaatst, behalve mijn kastje waar mijn radio opstaat. Dat is wel even wennen omdat alles verplaatst is. Nu is mijn kamer wel heel donker. Dat is goud waard want ik slaap nu veel beter dan in een verlichte kamer. Ik heb zaterdag ook mijn laken gekregen. Er staat een hondje op, het is echt super mooi. Als mijn mama mijn kamer aan het schilderen was, moest ik bij mijn zus slapen. Dat was echt niet tof, zij maak te veel lawaai en dan kon ik niet meer zo goed slapen.

Giovanni
klas 6