maandag 16 juni 2014

Mijn BFF Ellen

Ellen is mijn beste vriendin. Ik heb haar leren kennen op het schaatsen. We zijn al vier jaar beste vriendinnen. We schaatsen altijd samen. Maar als het schaatsen gedaan is, zie ik haar niet meer. Dat vind ik wel jammer. Maar in september zie ik haar terug. Zij is mijn beste vriendin. Ze was er ook op mijn verjaardag. Eerst hebben we een soort van disco gedaan. Dan hebben we naar de film Frozen gekeken, dan hebben we geslapen. Meer babbelen dan slapen. Dan de volgende dag zijn we 's ochtends gaan vissen en in de namiddag zijn we gaan mini-golfen. Dan zijn we een ijsje op het strand gaan eten. Toen heeft een meeuw mijn ijsje afgepakt. Ellen heb ik het laatst op mijn feestje gezien. Mijn zus komt ook goed overeen met Ellen haar zus Manon. Ellen en ik kunnen al onze geheimen aan elkaar vertellen. Ik vertrouw haar en zij vertrouwt mij. En dat is super belangrijk in vriendschap dat je elkaar vertrouwt.

Yara
klas 5