woensdag 18 juni 2014

Bloggen

Een blog is een tekst die je schrijft en die je met de wereld wilt delen. Een blog kan over alle mogelijke onderwerpen gaan zoals ik schrijf nu een blog over een blog maken. Ik vind het niet altijd even makkelijk om een blog te schrijven, eerst moet ik een onderwerp vinden. Dat is één van de moeilijkste dingen voor mij van de blog. Daarom kijk ik altijd uit of er iets speciaals is gebeurd of ik kijk in de krant naar een artikel die me interesseert en waar ik mijn mening wil over geven. Dan duurt het altijd heel lang voor ik de eerste zinnen heb gemaakt van mijn blog. In het midden van mijn blog gaat het altijd redelijk vlot, dan ben ik goed op dreef. Dan komt de ene zin na de andere, maar op het einde van de blog is het altijd een ramp dan moet ik het slot van de blog maken, dan moet ik alles mooi afronden in een paar zinnen en dan geraak ik helemaal vast. Zoals nu, ik kan nu maar beter stoppen want ik geraak weer vast ik kan het maar beter hier bij houden.

Wiebe
klas 6