maandag 16 juni 2014

Juul de hond

We hebben een chiwawa gekocht een eindje terug. Hij is 2 jaar, in honden jaar 14. Hij heette vroeger Daise maar we vonden dat niet mooi dus hebben we hem Juul genoemd. Toen hij binnenkwam was hij mee met mensen. Mama was ons aan het plagen omdat wij allang om een hondje hadden gevraagd. Maar dan gingen de mensen weg zonder hondje en toen waren we dolgelukkig. Mijn mama en papa dachten dat we er één week er mee gingen spelen maar we geven hem nog altijd aandacht. We laten hem buiten, we geven hem eten, we spelen er mee. We gaan ook op vakantie in een huis met paarden en ezels en het leuke is dat Juul mee mag. Ik hoop echt dat hij nog lang leeft. Ik hou zielsveel van hem. Maar mama had die avond daarvoor gevraagd of we een chiwawa mooi vinden. We vroegen aan mama waarom en ze zei gewoon en toen vonden we dat verdacht. En de volgende dag was Juul daar. Ik kan het nog altijd niet geloven. Die dag zal ik nooit vergeten, zo mooi. Ik kan het me niet voorstellen als hij dood zal gaan. Ik zal super veel wenen maar dat gaat nog lang duren want hij is nog maar 2 jaar. Ik zal altijd van hem houden.

Robbe
klas 5