vrijdag 31 januari 2014

Gips nummer 3

Ik heb mijn voet pijn gedaan met het paardrijden. Mijn voet is in galop tegen een paal geslagen. In het begin deed het niet zo veel pijn maar dan in de auto begon hij pijn te doen. Dan zijn we naar het spoed gegaan, ze hebben me direct een pijnstiller gegeven. Dan zat ik in een rolstoel. We mochten direct foto’s gaan trekken. Dat deed een beetje pijn omdat ik mijn voet moest draaien. Dan hebben ze mijn voet in een open gips gestoken want hij was zwaar verstuikt. Dan zijn we de volgende week teruggegaan. Dan hebben ze gezien dat mijn dikke teen ook gebroken was. Dat had de vrouw van het spoed niet gezien op de foto in het begin. Nu zit ik voor 2 weken in een loopgips met een voetje. Ik moet met krukken lopen en mijn handen doen heel veel pijn. Ik moet voldoende rusten van de dokter en mijn voet moet omhoog liggen. Nu kan ik drie weken niet paardrijden, ik mag alleen rusten. Maar zaterdag ga ik met mijn tante, peter en nicht naar een show 'Taxi Taxi'. Dan blijf ik daar slapen. Ik hoop dat ik er over 2 weken uit mag want dit is al de derde keer gips voor mij.

Wiese
klas 6