vrijdag 31 januari 2014

Wedstrijd met Akita

Ik heb op 30 december wedstrijd gereden met Akita. Ik was eerste in de E5 en 5de in de E7. Dat gevoel was super toen ze zeiden dat ik eerste was. Dat was echt super leuk. Ik heb haar dan een knuffel gegeven. Was echt trots op Akita. Dan hebben we de ereronde gereden en iedereen zijn pony en paard was gek aan het doen. Toen deed Kastar rodeo toen hij uit de piste moest. Ik moest dan even wachten voor de E7 te rijden. Ik had weinig fouten op mijn blad alleen dat ik meer in mijn hoeken moet rijden als ik mijn diagonaal rij in de E5. De lerares zei ook dat ik mooi gereden had in de E5. Ze zei ook direct tegen mij mama dat ik zou winnen. In de E7 was ik redelijk goed, ik had geen weigeringen maar ik had wel een paar fouten. Drie meisjes van mijn klas Obe, Jade en Catlin reden ook de E5. Er is een meisje op de manege die erg gewaagd aan mij is. Het gaat altijd tussen haar en mij. Aan het einde van het jaar is het ook kampioenschap. Ze nemen dan je drie beste proeven van het jaar. Nu staan ik en dat meisje samen. Ik was echt super trots op haar. Het is mijn wedstrijdpaardje!

Luna
klas 6