vrijdag 31 januari 2014

Suikerbatterij

Ik kan het niet geloven dat een batterij van suiker een week meegaat.
Dat is dan wel veel beter om energie te besparen en het is beter voor het milieu. Dat een batterij van suiker nu bestaat en dan nog eens 10 keer krachtiger is dan een batterij die we nu gebruiken is ongelofelijk.
Maar hoe zou die dan werken? En hoe lang nog wachten?
Ik denk dat het hetzelfde werkt als een gewone batterij. De batterij van suiker is over drie jaar op de mark. Ik ga er zeker één kopen en ik hoop dat jullie ook een batterij van suiker gaan kopen dan is het al een stap in de goede richting om het milieu te beschermen. Eindelijk verkopen ze eens iets dat goed is voor het milieu. Denk maar eens aan al die fabrieken. Dat is pas schadelijk voor het milieu. Maar ja, die batterij van suiker is goed voor het milieu maar die moet ook wel gemaakt worden en dat gebeurt nu ook al door de machines. Die vervuilen het milieu natuurlijk ook. Nu weet ik het ook niet of het nu goed of slecht is wat ze hebben uitgevonden. Natuurlijk bespaar je energie. Maar zo veel verschilt het nu ook niet. Maar als er veel mensen dat dan doen dan besparen we wel veel energie. Maar het vervuilen van het milieu blijft nog altijd veel te veel. Maar dat komt ook omdat mensen allemaal vuilnis in de zee of gewoon op de grond gooien.

Jade
klas 5