donderdag 30 januari 2014

De Academie

Ik zit nu in het 6de leerjaar. Normaal in het eerste middelbaar maar ik ben een jaar te blijven zitten. Dat was in het 3de leerjaar. Dat was omdat ik moeite had voor wiskunde. Dat is nu nog steeds een klein probleempje maar het lukt wel. Ik denk er aan om in het middelbaar naar de Academie te gaan. Daar zou ik KSO volgen (kunstonderwijs) voor woordkunstdrama. En ik zal daar niet direct alleen zijn, Giovanni gaat daar ook naar toe. Hij gaat voor architect gaan denk ik. Ik weet nog niet wat ik zou willen worden maar ik ga beginnen met 2 jaar woordkunstdrama. Mijn broer is ook blij dat ik naar daar ga, hij wilde daar ook naar toe maar mocht niet van mama en papa. Ik zal elke dag met de fiets moeten gaan of met de bus. Het is ook niet zo ver van huis dus het is niet zo erg. Ik kijk er alvast naar uit om naar het middelbaar te gaan. Ik zal het wel jammer vinden dat ik hier weg moet. Met dat toneel en zo dat zal ik wel missen maar met woordkunstdrama zal ik ook wel toneel hebben. Ik zal wel altijd komen kijken naar de toneel stukken. Ik kijk er nu al naar uit.

Wiese
klas 6