maandag 21 mei 2018

Up With People

Ik ben gisterenavond naar een optreden geweest van Up With People. Up With People is een muziekgroep die over de hele wereld trekt. Jonge mensen vanaf 18 jaar kunnen mee trekken.
Je moet graag reizen en graag optredens geven. Ze zingen en vertellen aan de mensen over goeie dingen bv. over enthousiasme. Ze vinden het leuk om nieuwe dingen te leren kennen. Ze willen ook nieuwe dingen leren over de landen waar ze komen.
Ze zijn ook in de klas geweest en ik vond dat heel leuk. Ze konden goed muziek spelen, heel mooi schilderen. Ik vond die mensen leuk. Ze probeerden met mij te praten. Dat was niet gemakkelijk omdat zij Engels spreken. Een heel klein beetje lukte dat wel. Gelukkig vertaalde Wim af en toe een beetje. Er waren twee mensen bij die wel Nederlands praatten. Met hen kon ik wel vlot babbelen. Dat vond ik tof!
Later denk ik toch niet dat zou meegaan met die groep. Ik reis wel graag maar ik ga liever met dieren om dan met mensen.

Lukas
klas 6