maandag 21 mei 2018

Up With People

Zondag zijn Mira en ik naar het optreden van Up With People geweest.
't Was in het St.-Lodewijkscollege. We waren een uur voordien vertrokken zodat we zeker goeie plaatsen hadden. Eerst moesten we nog even in de wachtrij wachten en dan mochten we naar binnen.
Het was een super grote turnzaal met overal stoelen. We zochten een goeie plaats om te zitten. We zaten op de derde rij aan de rechterkant van het podium. Nadat we onze plaatsen hadden gekozen, zochten we onze vrienden van UWP om hen succes te wensen. Voor het begon zijn we nog vlug iets gaan halen om te drinken. De show ging beginnen. Het was echt super. Achter elk lied zat een verhaal. Eén nummer ging over girlpower. Het was echt spectaculair. Overal gebeurde iets. 't Was ook bijna allemaal in kanon, dus dat maakte het nog spectaculairder. Heel vaak stond iedereen op het podium. Onze vrienden van UWP konden ook heel mooi zingen. Eén van onze vrienden zei dat hun optreden nog lang niet zo goed is als onze Peter Pan musical.
Het optreden duurde twee uur maar het was alsof het na vijf minuten al gedaan was, zo snel ging het. Je kon ook dingen kopen van UWP maar ik had jammer genoeg geen geld bij me. Het was heel tof om onze vrienden terug te zien. Maar ik weet niet wanneer ik ze nog een keertje terug ga zien. Ik hoop van wel.
Als ze eens terug naar België komen dan ga ik zeker terug gaan kijken.

Timo
klas 6