dinsdag 29 mei 2018

Naar Stamina!

Twee blogs geleden schreef ik over naar Oostende gaan maar ik schreef ook over Stamina.
Vandaag waren we in de weide aan het spelen en Wimmy riep ons naar binnen voor een spoedvergadering in de praatronde. Iedereen dacht dat er iets was. Maar wat? Daarna vertelde Wim dat ik ben opgeschoven met mijn plaats in de wachtrij waardoor ik naar Stamina kan. Dat betekent dat ik dus niet naar Oostende moet. Moest ik niet naar Stamina kunnen, zou ik wel graag naar Oostende gaan. Maar als ik kan kiezen, dan kies ik toch Stamina want dat ligt in Brugge en niet in Oostende.
Ik was super blij en iedereen was opgelucht dat er niets erg was gebeurd. En natuurlijk ook blij voor mij 😉.
Nu als ik deze blog schrijf een paar uur na school ben ik er nog steeds niet goed van.
Maar ik ben wel heel blij dat ik erbij ben, en dat ik van de stress af ben. Iedereen van mijn klas kon in de school zomaar binnen geraken omdat er geen wachtrij is of dat ze op tijd waren dus voor hun stond alles al vast. Maar voor mij nog niet. Maar gelukkig had ik en iedereen om mij heen de hoop niet op gegeven en je ziet wel hé. Nooit opgeven en dan komt alles goed.

Timo
klas 6