maandag 21 mei 2018

Het middelbaar

Ik zit in het 6de leerjaar. Dat wil zeggen dat ik volgend jaar weg moet van de school. Woensdag 16 mei ben ik me gaan inschrijven. Ik ga volgend jaar naar de Maricolen. Ik zit hier al van het 1ste kleuter samen met Saartje en Màxima. We zijn hele goeie vriendinnen! Ik en Màxima hadden heel veel ruzie. Maar in het 5de is dat gestopt. Het was wel grappig, we kunnen er nu met heel de klas en met Wim over lachen.
Ik heb zenuwen want het is een school met 1200 leerlingen (ongeveer). Maar stiekem kijk ik er naar uit om nieuwe mensen te leren kennen. En ik heb al vrienden voor volgend jaar, dus daar ben ik wel blij mee. Ik ga het hier zo hard missen. Gisteren (17mei) hebben we met Up With People onze namen geschilderd. Het is echt zo mooi! Met een gitaar in regenboogkleuren, bloemen, handen en natuurlijk de namen.
Ik geniet echt van de laatste weken, ik ga het hier echt echt echt missen ...

Sarah-Jane
klas 6