maandag 21 mei 2018

Gescheiden ouders

Mijn ouders zijn gescheiden. Ik ben er vaak nog verdrietig over, maar dan besef ik wel dat als ze nog samen waren dat er dan veel ruzie zou zijn. Dat wil ik niet. Er zijn ook voordelen, bijvoorbeeld dat ik 2 keer een feestje en cadeautjes krijg. Ik heb nu een hele leuke stiefmama en stiefpapa. En ik heb 2 leuke stiefzussen. 1 ervan is maar 1 jaar ouder dan mij en we komen heel goed overeen, we hebben bijna nooit ruzie.
Ik vind het wel soms lastig om in te pakken en te wennen. Ik ga maar 1 keer in de 2 weken in het weekend naar mijn papa. Als ik daar aankom moet ik altijd even wennen maar tegen dat ik het gewend ben, moet ik weer weg. Ik haat het om dingen te vergeten want dan maak ik me heel het weekend zorgen om 1 ding. Ik ga dit weekend naar mijn papa en ik heb er echt zin in.

Louise
klas 5