maandag 14 mei 2018

Academie

Volgend jaar moet ik naar het middelbaar. Ik was ingeschreven in de Stamina maar ik had me gewoon ingeschreven omdat ik zeker wilde zijn van een plaats. Toen ik een mail kreeg dat ik er bij zat, was ik gewoon blij omdat er niet veel plaats was. Maar toen ik doorhad dat er veel kinderen echt wilden gaan en geen plan B hadden en er dan niet bijzaten, voelde ik me er een beetje slecht over. Timo, een vriend van mij, wilde super graag naar de Stamina en zat er ook niet bij. Dus begon ik echt te denken of ik wel echt wilde gaan naar de Stamina. Toen vroeg ik aan Wimmy wat hij me zou aanraden en hij zei dat hij het echt niet wist. Maar dat hij dacht dat ik me misschien ook wel zou thuis voelen in de academie. Dus ging ik een beetje kijken naar de site van de academie en zag dat het al inschrijvingen waren geweest. Ik begon te flippen en dan heeft Wim gebeld naar de directrice en ze zei dat er nog 2 plaatsen waren. Dan heeft Wim naar mijn papa gestuurd wat er was gebeurd. Toen is papa mij nog last minute gaan inschrijven.
Ik ben super blij dat ik nu ben ingeschreven en dat ik nu zeker ben van mijn keuze.

Noa
klas 6