woensdag 30 mei 2018

Schoolreis

Ik heb super veel zin in de schoolreis. We gaan vrijdag 1 juni naar Plopsaland. We spreken met de school af aan het station en dan gaan we met de trein naar Plopsaland De Panne. En als we daar zijn mogen we met een groepje rondlopen in het park en kunnen we op attracties gaan. Rond de middag gaan we met z'n allen in Mayaland afspreken om te eten.
Ik heb snoep gekocht om mee te doen naar Plopsaland want daar kost het veel meer. Dus ik heb het in een winkel gekocht waar het goedkoper is.
Ik heb er heel veel zin in want vorig jaar toen we gingen was ik ziek. Dat vond ik echt jammer. Ik hoop dat het mooi weer is als we gaan.
We gaan ook nog naar Merkemveld, daar blijven we een nacht slapen. Daar heb ik ook zin in.
Jammer dat het schooljaar bijna gedaan is.

Mila
klas 5