woensdag 23 mei 2018

Ik verlang naar de grote vakantie

Het is bijna grote vakantie. Dan ga ik veel nieuwe dingen leren kennen.
Ik ga drie kampen volgen. Een windsurfkamp, een avonturenkamp in de Ardennen en een paardrijdkamp als monitor.
Ik kan nog niet windsurfen en ik wil dat supergraag leren.
Mijn tweede kamp is een avonturenkamp in de Ardennen. Ik heb al veel in de Ardennen gewandeld en ik heb ook al gezien van anderen dat ze super toffe dingen doen zoals klimmen, touwenparcours, deadrides en dat trekt me aan.
Ik ga ook nog een derde kamp volgen in mijn vertrouwde manege. Ik mag al wat helpen als monitor. Ik vind het leuk om mee leiding te mogen geven.
Ik ga ook nog met papa en mama in de grote vakantie de Compostellaroute verder stappen. Papa zit nu al ongeveer aan de Spaanse grens. Dus zullen we in Spanje in de bergen stappen. In bergen stappen geeft me een goed gevoel.
De dagen dat er nog over zijn zal ik naar de manege gaan. Ik mag daar heel veel helpen.
Na de vakantie ga ik naar het middelbaar.
Ik zal onze school ook missen maar ook verlang ik naar het middelbaar.

Lukas
klas 6