dinsdag 22 mei 2018

De laatste maand

Volgende week is het mijn laatste maand. Excuseer mij, onze laatste maand, de laatste maand voor Jacob, Lucas, Noa, Máxima, Sarah-Jane, Saartje, Juul, Casper, Junior, Elias, Bauke. De laatste maand besef je dat? Het jaar gaat veel te snel voorbij. Het ene moment achter het ander. Dag achter dag, maand achter maand. Zo snel. Ik snap het niet, hoe een moment op de ene dag zo traag kan zijn en op een andere dag zo vlug. Hoe kan dat, de tijd gaat toch altijd even snel. In deze laatste maand gaat er zo veel gebeuren, noem maar op: toetsen, pretpark, de herneming van de musical 'Peter Pan' en Merkenveld. Zo veel in zo weinig tijd.
We hebben op deze school zo veel beleefd. Jaren hebben we hier gesleten. En nu opeens moeten we naar een andere school. De secundaire school, het middelbaar. Ik zal heel veel op deze school missen: de leerkrachten, de kinderen, het gebouw en mijn vrienden.

Timo
klas 6