zondag 6 mei 2018

Ravi

Ravi is mijn broer, hij is geboren op 1/09/2016 en is nu 1 jaar en een half. Ik weet nog die ene dag, het was 1 september. Het was een zondag en we waren gaan eten om te vieren dat het de laatste dag was voor het school weer begon. Toen we weer thuis kwamen, was het al laat we gingen onze pyjama aan doen. Ik was net klaar, toen kwam papa en hij zei jouw mama heeft 12 keer gebeld. Ik vroeg me natuurlijk af waarom, dus belde ik terug naar mama. Mama nam op ik vroeg wat er was en ze zei dat Ravi was geboren. Ik was zo blij, ik wilde hem direct zien maar dat ging niet. Ik moest wachten tot de volgende dag. In mijn bed zat ik nog de hele tijd aan Ravi te denken, hoe hij er uit zou zien. De volgende ochtend zei Timo tegen Luca dat ons broertje was geboren en zei de naam is Ravioli, nee, het is Ravi. Hij had zich vergist. Na het eten gingen we naar school. En na de middag kwam Peter ons halen. We gingen naar het St.-Jansziekenhuis. Toen gingen we naar de kamer waar mama lag met Ravi. We klopten aan en daar lag mama met Ravi. Hij had blauwe ogen en blond haar. En hij was even groot als Peter zijn arm. Ik was zo blij dat ik eindelijk grote zus was geworden. Een paar dagen later mocht mama en Ravi naar huis. Ik mocht Ravi een papfles geven. En nu is het bijna twee jaar verder en spelen we samen buiten op de glijbaan.

Mira
klas 5