maandag 7 mei 2018

Mijn broertje

Eveline (mijn stiefmama) was zwanger. Normaal was het uitgerekend op 23 april maar het was niet geboren. Ik was heel zenuwachtig, iedereen van de klas zei elke dag en is ze al bevallen, maar ik zei elke dag nee. Op 26 april was ik op school en we moesten alles opruimen. Ik was aan het babbelen (dat doe ik wel veel ;D) en opeens klopte iemand op de deur. Ik draaide mij om en mijn papa stond daar. Ik zei heel de tijd, het kan niet want ik had het echt niet verwacht. Ik ging wat vroeger weg naar huis. Wij hebben alles gehaald en dan gingen we naar het ziekenhuis. Ik had zoveel zenuwen, we kwamen aan. Alles overzetten op een kar: bier, cava, cola, doopsuikertjes en de snoepjes voor de klas. Dan mochten we doorlopen maar ze was nog in het verloskwartier. En toen gingen we naar haar, ze ging net naar haar kamer. De baby moest ook nog naar de kamer en opeens zei de verpleegster jij mag je broertje duwen als je dat wil. En dan heb ik Staf naar de kamer gebracht. Die dag zelf moest ik bij mijn oma gaan slapen. Maar vrijdag mocht ik direct na school naar het ziekenhuis. Ik ben zo blij met Staf! Nu ben ik niet meer alleen, ik hou echt mega veel van hem!

Sarah-Jane
klas 6