woensdag 16 mei 2018

De laatste maand in het lager onderwijs

Ik verlang naar het middelbaar onderwijs. Ik ga naar de Frères en ik kijk er al naar uit.
Als ik naar het middelbaar ga, eindigt ook het lager onderwijs. Dat is voor mij een 'dubbel gevoel'… Aan de ene kant vind ik Wim tof en toch moet ik hem loslaten als ik naar het middelbaar ga.
Ik vind het ook leuk dat we nu zoveel vrijheid krijgen op school en dat we veel dingen mogen maken. Ik denk dat dit in het middelbaar niet meer zo zal zijn.
Ik vind het ook spijtig dat ik waarschijnlijk niet meer zoveel naar de manege zal kunnen gaan.
En toch verlang ik naar het middelbaar onderwijs. Nieuwe dingen vind ik altijd spannend. Ik vind het ook leuk om nieuwe dingen te verkennen. Ik zal ook veel nieuwe technieken leren.
En ik zal heel waarschijnlijk ook nieuwe vrienden leren kennen.
Ik hoop dat we een hele leuke klas zullen hebben, een super-toffe sfeer in de klas hebben en veel plezier maken.

Lukas
klas 6