maandag 21 mei 2018

Enrique

Mijn neef woont nu al van de paasvakantie bij mijn opa, omdat mijn tante is overleden doordat ze kanker had. Nadat mijn tante was gestorven was het erg zwaar voor Enrique, zijn zus kwam meestal wat later van haar werk en Patrick, mijn nonkel, die kwam meestal om 2 uur s'nachts thuis of helemaal niet... waardoor Enrique helemaal alleen thuis zat. Mijn mama en papa probeerden Patrick te bellen maar hij nam nooit op. Dus dan hebben we gekeken voor een oplossing. We hebben een oplossing gevonden. Dat hij overnacht bij opa slaapt en overdag bij ons is. We hebben al zijn spulletjes verhuisd naar opa en z'n kamer ingericht. Maar toch wilden we weten wat er precies met Patrick was, we hoorden dan van een vriendin dat hij een nieuwe vrouw had en daardoor niet meer voor mijn nicht en neef wilde zorgen. Ik vind het dom dat hij daardoor niet meer voor mijn neef en nicht zorgt.

Noah
klas 5