dinsdag 24 oktober 2017

Verhuizen

Toen ik hoorde dat ik, mama, papa, Luna en Finn gingen verhuizen was ik eigenlijk wel blij omdat ik daar was opgegroeid dus woonde ik daar al 11 jaar lang. Toen we naar een aantal huizen waren gaan kijken, vond ik het niet meer zo leuk. We gingen kijken bij een erg ouderwets huis. Ik wilde er zeker niet wonen. Maar toen we naar huis gingen, hoorde ik dat we het gingen kopen. Ik was heel verdrietig. Maar we gingen het verbouwen. We konden er pas na drie of zelfs nog meer maanden wachten wonen. Ik was opgelucht. Er was nog veel aan te veranderen. In die tussentijd gingen we al weg uit ons huis (ik vond het jammer) naar een vakantiehuis van vrienden. Daar bleven we een maandje. Daar was het heel leuk en gezellig! Na die maand moesten we weg. Ik was weer heel verdrietig. We gingen ongeveer voor 3 maanden bij mijn oma gaan wonen. Daar was ik al veel geweest. Ik was het daar gewend en op mijn gemak. Na die maanden was het zo ver, het huis was klaar en we moesten onze spullen pakken. De eerste nacht was het wennen. Toen ik opstond was ik vrolijk en blij. Maar na een paar dagen gingen we op reis met vrienden van ons. Twee weken naar Portugal. Ik miste mijn kat en mijn huis. Maar het was ook heel leuk! Na de reis was ik blij om terug thuis te zijn. En nu is het superleuk in ons huis!

Mila
klas 5