dinsdag 17 oktober 2017

De raartjes vs aliens (gebaseerd op ware feiten)

Noa en ik en zijn aliens met wat rare trekjes. We zingen graag in de ruimte want dat is cool. Noa is ook de enige op onze planeet maar ik ben er ook nog. Ik ken haar al van toen ze op Mars woonde. Ik woonde daar ook. Ik was er gelukkig, Noa ook. Maar toen moesten we verhuizen. Gelukkig ging Noa toevallig ook mee. We gingen op de planeet Uranus wonen. We moesten daar wennen want dat was anders. Er was iets anders genaamd: water aarde en lucht en vuur. Dat was iets van een andere planeet, de Aarde. Net toen we gewoon waren om water te drinken, kwam Sculptra ons prachtige leventje verstoren. Sculptra wilde ook water omdat zijn planeet de Zon was. Het was daar blijkbaar heel warm. Wij wisten dat niet. Toen de Uranusazen het niet wilden geven, kwam er een schietgevecht in de ruimte. De oorlog heette Lego Star Wars. Het was niet meer veilig op Uranus. Heel het zonnestelsel was in gevaar. Noa en ik konden ontsnappen. Maar er waren verder geen overlevenden meer.

Myrddine
klas 5