maandag 16 oktober 2017

Mijn paarden

Ik heb 3 paarden, mijn 1ste paard heet Raquelle en zij is 18 jaar en een draver. Mijn 2de paard heet Hera en is een geadopteerd paard waardoor wij het ras niet juist kennen. Maar ze zou toch voor een stukje volbloed zijn, zij is 3 jaar. Mijn nieuwe paard heet Amber, is een Fries die 9 jaar is .
Ik rij met Raquelle, maar met Hera kan ik nog niet rijden om dat haar rug nog niet volgroeid is (dat is dat ze nog te jong is). Als mijn mama en papa mij binnen in huis niet vinden dan ben ik altijd op stal te vinden. Bij de paarden voel ik mij altijd vrij en ik kan altijd alles tegen ze zeggen. Ik knuffel ze altijd en ik kan mijn altijd uiten. Ik geniet er van om 's morgens en s' avonds de paarden eten te geven, hen te knuffelen en de stallen proper te maken.
Mijn mama en mijn papa doen ook coachen met de paarden en elke vrijdag krijgen mijn mama en papa les van Saskia. Dat is de lesgever in natural horsemanship. Dan doen mijn mama en mijn papa die oefeningen die zij hebben gedaan in de les ook met mij in het weekend.

Nanou
klas 5