zaterdag 21 oktober 2017

Onzekerheid

Iedereen is stiekem onzeker. Sommige meer dan andere. Ik persoonlijk ben wel onzeker en niet een klein beetje. Ik ben niet ontevreden met mijzelf maar ik zou als ik kon wel een paar dingen veranderen. Dat vind ik vreselijk om te denken, maar het is wel zo. Sommige mensen doen alsof ze niet tevreden zijn met zichzelf door te zeggen dat ze niet mooi zijn of te dik en zo. Dat vind ik echt stom want daardoor zijn er dan andere mensen die zich nog meer onzeker voelen. Iedereen is mooi op zijn eigen manier maakt niet uit hoeveel ze wegen. Het bestaat niet dat je te veel weegt of te weinig. Je kunt wel wat onder- of overgewicht hebben maar daar is niks mis mee. Ik zou graag blij zijn met mijzelf maar het is moeilijker gezegd dan gedaan. Ik hoop dat ik op een dag kan zeggen dat ik hoe dan ook blij ben met mijzelf.

Anoniempje
klas 5/6