maandag 16 oktober 2017

Turnen

Ik ben begonnen met turnen en ik vind het super leuk!
Elke donderdag twee uur in Rust Roest Brugge. Maar ik wil meer turnen in een week. We hebben een super lieve trainer. Sommige oefeningen vind ik wel eng, zoals de flik flak. Maar als je het hebt gedaan is het niet meer zo eng. De opwarming is soms wel lastig maar ook leuk. We doen barre, evenwichtsbalk, conditie, grond ...
Ik wil graag aan de competities beginnen. Ik vind het jammer dat ik nu pas ben begonnen met turnen. De eerste les zat ik nog in een andere groep, maar die meisjes waren niet mijn leeftijd. En toen zei de trainster (Roos) dat ik naar een andere groep mocht, en daar is het nu veel leuker! Ze zijn ook mijn leeftijd, daar doen we moeilijkere dingen en dat is ook veel leuker. Want in die groep waar ik eerst zat, leerde je eerst koprollen en hurksprong. En in de groep waar ik nu zit doen we salto´s, flik flaks, radslag op de evenwichtsbalk en zo.

Mila
klas 5