dinsdag 17 oktober 2017

Audities

Deze week zijn er zang audities yaaaaaaaaaaaay! Ik heb er zin in omdat ik graag zing. Vorig jaar heb ik 3 nummers gezongen in de musical. Het geeft zo'n kik als het audities is. Iedereen is dan zenuwachtig en loopt als een kip zonder kop rond. Dat is wel grappig omdat het niet nodig is. Dan kom je binnen in de klas en dan zitten de leerkrachten op een rij en moet je een liedje zingen. Dan krijg je later te horen of je een solo of duet hebt of dat je in het koor zit. Dat is echt heel spannend.
Vorig jaar deed ik mee aan 'The voice Kids'. Dat was leuk maar niet zo eerlijk want er gaan veel mensen door die minder goed zijn dan kinderen die niet door zijn. Zoals Myrddine, mijn vriendin, zij zingt fantastisch maar was niet door. In 'The Voice' heb ik ook wel een stuk of 4 zangaudities gedaan. Ik heb daar veel kinderen gezien die nu 'bekend' zijn en die zich anders gedragen voor de camera.
Om een lang verhaal kort te maken ik heb zin in de zangaudities!

Noa
klas 6