woensdag 25 oktober 2017

Turnen

Ik ben begonnen met turnen voor de zomervakantie. Toen kon ik echt nog niks. Ik heb hard moeten werken. Maar nu voel ik dat ik er echt iets mee wil doen. Ik volg nu ook al turnlessen. Elke woensdag om 18.00 u. tot 20.00 u. Ik ben dan wel laat thuis. Turnen is een passie. Ik doe het overal waar ik kom. Ik ben aan het sparen voor goeie turnmatten. En we kijken ook om een trampoline te kopen. Dat ik nog meer kan turnen. In turnen heb je allemaal disciplines zoals barre, balk, vloer, sprong en trampoline. Mijn lievelingstoestellen zijn grond en barre. Mijn idool is Nina Derwael. Ze had brons op de wereldkampioenschappen op barre. Later wil ik dat ook. Ik turn nu elke week één keer. Ik zou dat graag meer willen doen. Thuis leer ik super veel bij door Juliana. Ze is echt een super coach. Zij kan veel beter turnen dan mij. Maar ik ben er niet jaloers op. Want ze leert me ook dingen bij. Ze is wel heel kritisch. Als ik mijn tenen niet strek. Of als ik iets heel kleins verkeerd doe. Ik vind turnen gewoon superleuk.

Maxima
klas 6