zaterdag 21 oktober 2017

Musical

Ieder jaar doen we een musical. Ik heb er al twee meegedaan: Oliver Twist en de legende van Santa Claus. Ik vind het superleuk om te doen. Het is met dans, zingen en acteren natuurlijk. Ik heb vorig jaar en het jaar daarvoor gezongen. Vorig jaar zong ik met Kobe en Sarah-Jane en het jaar daarvoor alleen met Kobe. Vorig jaar had ik 3 rollen. Eén daarvan was de tijger en die moest ik invallen omdat Loes ziek was. Ik was ook nog de moeder en Magere Hein. Dat vond ik allemaal leuk.
Dit jaar doen we de musical Peter Pan. Dat vind ik super leuk! Want Peter Pan is één van mijn lievelingsdisneymusicals. Ik ben ook een liedje aan het inoefenen voor de zangaudities. Ik hoop dat ik er bij ben. Onze musical doen we altijd in de Biekorf. Het is daar supergezellig! We doen vier voorstellingen, twee voor scholen en dan nog twee voor de ouders. Iedereen heeft dan superveel stress maar eigenlijk loopt alles altijd goed.

Ana-Lou
klas 5