maandag 16 oktober 2017

Halloween

Als het de maand oktober is dan kan ik niet vroeg genoeg beginnen met mijn kamer in Halloweensfeer te brengen, en een Halloweenkostuum te kopen. Ik vind Halloween één van de leukste feesten van het jaar. Maar nu slaap ik nog met mijn zus in de kamer omdat de kamer van mijn mama en papa nog niet klaar is en daarom slapen mijn mama en papa in mijn kamer. Van mijn zus mag ik onze kamer niet versieren. Dat is wel jammer. Ik heb al wat schmink gekocht om mijn outfit compleet te maken. Zoals nepbloed en gezichtschmink en nog meer. Ik vind heel leuk om Halloweenversieringen te knutselen en door de straten te lopen om snoep te vragen met mijn vriendinnen. Dit jaar ga ik misschien een Halloweenfeestje houden. Ik heb heel veel zin in Halloween dit jaar!

Mila
klas 5