zaterdag 14 oktober 2017

Mama's hartje

Mijn mama ligt nu in het ziekenhuis. Het komt doordat ze een hartaanval (hartstilstand) gekregen heeft. Ik ben gisteren eens geweest. Ze zag er goed uit, maar ze wil er weg. Ik denk ook niet dat ze het zo leuk vindt in het ziekenhuis. Want ze mist ons. Ik mis haar ook verschrikkelijk, Maar ze moet er nog blijven voor haar eigen veiligheid. Het was de donderdag dat ze een hartaanval gekregen heeft. Mijn zussen, Aerynne en Emlynn en ik kwamen met de bus naar huis en we zagen een ambulance. We moesten normaal in de straat afstappen, maar de straat was afgesloten. Dus we moesten een halte aan de kerk afstappen. Toen we waren afgestapt, belde ik mama. Ze nam niet op. Toen belde ik haar nog een keer en Donald nam op. Hij zij dat er iets met mama was gebeurd. We waren heel hard geschrokken. Onze buren M.C. en Roger legden het uit. En toen kwam papa ons halen. Zo is het dus gebeurd. Mama mag al bijna naar huis dus ik ben heel blij.

Myrddine
klas 5