dinsdag 17 oktober 2017

Mijn nieuwe school

Ik kom van de Steinerschool. Maar sinds kort ben ik veranderd naar een nieuwe school in Dudzele en die heet Brugge-Noord omdat ik het niet zo leuk vond en omdat ik ook verhuisd ben. Het was veel te ver. Ik ben heel blij dat ik veranderd ben van school. Nu leer ik ook iets bij en ik miste ook mijn beste vriendinnen. Ik zit in 5 en 6 en ik ben blij dat ik mij snel heb kunnen aanpassen in de klas. En ik heb ook een super leuke meester en die heet Wim. Ik vind hem super grappig en lief. Hij houdt ook even veel van paarden als ik. In onze school hebben we ook weekpakketten. Dat is werken aan allerlei vakken zoals taal, topo, Frans, wiskende en knutselen. Elke ochtend doen we praatronde en dan mag je vertellen wat je wilt en dan spelen we ukelele. Dat vind ik ook echt super leuk alleen kan ik het nog niet zo goed. Tijdens de middag mogen wij ook soms voor de kleintjes zorgen en dat is ook echt leuk.

Nanou
klas 5