woensdag 20 januari 2016

Toetsen

De toetsen zijn begonnen. We zijn gestart met wiskunde. Dat vind ik wel goed want dan is de meeste stress achter de rug. Wiskunde is een van de moeilijkste toetsen samen met Frans. De andere toetsen zoals taal/begrijpen lezen is redelijk gemakkelijk. Ik vind wiskunde eigenlijk  niet zo leuk maar het moet. Morgen is het toets blog schrijven maar ik weet nog niet waarover ik zal schrijven. Volgende week dinsdag  hebben we Frans. Dat is heel moeilijk. We hebben ook toets project. Daar zijn we al aan begonnen. Ik doe project met Aron over Jan, dat gaat over de middeleeuwen. Het is heel leuk. 
Als ik aan een toets denk dan krijg ik meer stress. Maar eenmaal begonnen dan denk ik niet meer aan de stress maar aan mijn toets. Je moet altijd je toets overlezen als je klaar bent want als je bijvoorbeeld iets vergeet, is dat een fout. Ik hoop op een heel goed rapport  maar daar heb ik een beetje stress voor. Maar meestal valt het wel mee dus wens ik iedereen veel suc6!

Jonas
klas 6