dinsdag 26 januari 2016

Middelbaar

Binnen een paar maanden moet ik naar het middelbaar! Aan de ene kant zie ik het wel zitten, maar aan de andere kan ook weer niet! Ik zie het zitten om andere mensen te leren kennen en een nieuwe stap te zetten, maar ik zal deze school hier en mijn vrienden heel hard missen. Het is een nieuw hoofdstuk in mijn leven en ik kijk er eigenlijk wel naar uit. Ik weet nog niet goed welke richtingen ik zal volgen, en naar welke school ik ga. Ik ben nog aan het twijfelen tussen De Frères of De Garenmarkt. We gaan wel naar allebei de infoavonden en de opendeurdagen gaan kijken. Ik ben soms ook bang om te veranderen van school, omdat het hier een kleinere school is en dan moet ik ineens naar een hele grote school. Wat ik ook wat raar vind, is dat ik nu één van de oudste ben in deze school hier en in het middelbaar ga ik weer de jongste zijn, maar dat is niet zo erg. Echt waar ik zal het hier missen!

Ymke
klas 6