woensdag 20 januari 2016

Mijn beste vriendinnen

Mijn beste vriendinnen, ze betekenen alles voor mij. Ik zou niet zonder ze kunnen! We zijn met 5. Wat wel jammer is, is dat Yara één van mijn beste vriendinnen, al in het middelbaar zit. Ik heb haar leren kennen vorig jaar toen ik naar deze school kwam. Ze zag er zo leuk en lief uit en dat was ook zo. Ze is vaak ongerust en dat vind ik zo grappig aan haar. Ik heb hier ook Ymke leren kennen, ze is echt super tof en super lief en ik kan goed met haar praten. Ze is heel rustig maar dat is wel leuk aan haar. In mijn vorig school heb ik Fien leren kennen. In het begin kwam ik er echt niet goed mee overeen, maar nu kan ik niet meer zonder haar. Ze is super tof en grappig! En dan Luna ... haar ken ik al heel mijn leven, we zijn samen opgegroeid en nu komen we nog altijd super goed overeen. Voor mij is ze echt familie! Met haar kan ik goed praten en ze troost me altijd!!! Wij hebben allebei dezelfde smaak van kleren, van kleuren, van ringen ... en zij heeft er voor gezorgd dat Fien en ik goed overeen kwamen. Dit zijn mijn vier aller-, aller-, allerbeste vriendinnen. Ze helpen me met alles, ze zijn er altijd voor me, ze zijn gewoon geweldig!
Zonder hen zou ik niet kunnen leven en ik wil gewoon één iets zeggen:"IK HOU ECHT SUPER VEEL VAN JULLIE!!! en echt bedankt voor alles!" Ik wil iedereen duidelijk maken die mijn blog leest, LIEFDE is het mooiste wat er is!

Maya
klas 6