zaterdag 30 januari 2016

Op reis gaan

Ik ga veel op reis samen met mijn gezin. Ik vind dat altijd super gezellig. We zijn al naar Turkije, Egypte, Spanje, Italië, Nederland, Frankrijk en Duitsland geweest. Mijn favoriete reis was Italië. Dat was in 2015 in de zomervakantie. Ik kwam toen net van scoutkamp. Mama en papa zijn mij toen vroeger komen ophalen en zijn we direct naar Italië vertrokken. Het was 15 uur in de auto zitten dat vond ik wel heel lang. Maar we hebben een tussenstop gemaakt en zijn we in Duitsland blijven slapen en de volgende dag zijn we verder gereden naar Italië. In Italië was het super warm. Het warmste was 43°c. We zaten dicht bij het Gardameer en dat was daar super mooi. Maar wat wel minder leuk was dat het in die hotelkamer super warm was. Ik sliep samen met mijn zus in een kamer. Mijn mama was toen jarig in die reis en toen zijn we gaan eten in een heel mooi restaurant met uitzicht op het Gardameer. Wij gaan ook soms gaan skiën en dat is ook super leuk. Dus ik hou echt van op reis gaan. En zeker naar een warm land. Want je krijgt dan ook een mooi kleurtje!

Fien
klas 6