zondag 24 januari 2016

Londen

Dit jaar doe ik mijn lentefeest. Ik mocht van mijn mama en papa kiezen tussen een citytrip of een feest. Ik wilde het allebei natuurlijk super graag, maar ik ging toch voor een citytrip. Ik wist nog niet naar waar ik zou gaan. Maar toen hoorde ik dat Maya een feest ging geven. Ze vertelde hoe het ongeveer ging worden en wie ze ging uitnodigen. Dat leek me super leuk. Die avond heb ik gevraagd aan mama of ik toch niet nog een klein feestje mocht geven. En het mocht. We hebben al een locatie gehuurd. Maar toen had ik nog altijd geen idee naar waar ik naar toe zou kunnen gaan voor de citytrip. Ik zocht op de computer een paar leuke steden op. Één van die steden die ik opzocht was Londen. Ik was aan het twijfelen tussen Londen, Amsterdam of een stad in Frankrijk. Ik heb toch gekozen voor Londen. Het zag me er een super leuke stad uit. Wim zegt ook dat het een hele toffe stad is. Hij zegt dat ik zeker eens naar Camden Market moet gaan, dat is een buurt met allemaal leuke winkeltjes.
In Londen staat er ook een hele grote draaimolen daar ga ik misschien ook eens op. We gaan daar in een hotel slapen en dat vind ik wel leuk want anders gaan we altijd in een vakantiehuisje. Mama en papa hebben al een hotel geboekt. Ik kan niet wachten tot dan! Ik heb er super veel zin in!!!

Luna
klas 6