woensdag 27 januari 2016

Middelbare school

Ik ga binnen 5 maanden naar het middelbaar. Ik wil echt nog niet weg uit de school waar ik nu zit. Want het is echt zo'n gezellige kleine school. Ik voel me er helemaal thuis, eigenlijk is mijn school gewoon super. Want iedereen in de klas is met elkaar bevriend. We hebben ook een super toffe leerkracht. Ik wil gewoon nog niet weg. Maar binnen 5 maanden zit mijn lagere er al weer op en dan ben ik van de oudste plots weer de jongste. Ik ga echt mijn vrienden missen. Maar je moet gewoon verder. Ik vind het gewoon een super school. Ik kwam in het 3de naar de school waar ik nu zit. Ik wilde echt niet weg ven mijn vorige school. Ik was bang dat ik mijn vriend kwijt zou raken. Maar nu heb ik echt super goeie vrienden en ik weet dat ik met hun contact ga blijven hebben.

Pepijn
klas 6