woensdag 20 januari 2016

Het openbaar vervoer

Het openbaar vervoer is heel handig. Je kan er bijna overal mee naar toe. Bijvoorbeeld de bus is heel handig want ik ging er vroeger bijna elke dag mee naar school. Maar het is ook weer vervuilend, maar het is wel beter dan de auto. Het vervuilt evenveel maar het vervoert veel meer mensen dan de auto. Maar de tram of trein daarentegen. Die gaan op elektriciteit. En dat vervuilt dan weer niet. Dat vind ik veel beter, want ik ben zo tegen vervuilen. Echt ik vind het zo erg dat er zoveel vervuiling op deze wereld is. Maar je hebt ook weer dieseltreinen en die vervuilen dan weer wel. Maar wat ik vooral probeer te zeggen is dat je eens wat meer te voet of met de fiets moet gaan want dat is veel beter voor de natuur, want fietsen en stappen is gezond.

Sterre
klas 6