woensdag 20 januari 2016

Abortus

Bij abortus halen ze het ongeboren kindje uit de buik van de mama. Als je zwanger bent en je wilt een kindje bijvoorbeeld een jongen en je gaat dan naar de gynaecoloog en je komt te weten dat het een meisje is. Dan zijn er mensen die abortus willen plegen maar waarom het maakt toch niet uit of het nu een jongen een meisje of een gehandicapt kindje is. Ik vind dat abortus moet verboden worden want ook al is het nog een heel klein klein kindje in je buik het blijf nog altijd een leventje! Waarom hebben ze het zelf uitgevonden? Er zijn dan mensen die het niet leuk vinden dat ze een gehandicapt kindje hebben maar het is toch ook een mens. Je moet je eens in de in de plaats stellen van een gehandicapt kindje, soms worden ze gepest en dat vind ik zo erg. En sommige kinderen willen dan niet meer verder met hun leven, allemaal door die pestkoppen. Volgens mij is het moeilijk om voor een gehandicapt kindje te zorgen maar ik ben zeker dat het even tof is. Ik vind dat zo knap voor de mensen die een gehandicapt kindje hebben dat zij doorzetten.
En jullie die mijn blog nu lezen denken er misschien heel anders over ... maar abortus blijft en is nog altijd moord! Dus doe geen abortus meer,  het is vreselijk. En laat andere kinderen ook eens van het leven proeven!
Ik zal nooit abortus plegen want leven is nog altijd een leven!
En ik hoop dat jullie leren uit mijn blog want ik vind ABORTUS vreselijk.

Maya
klas 6